Contactgegevens
Neem gerust contact met ons op. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 uur tot 17:30 uur.
Telefoonnummer
+31 (0)513 78 81 18
E-mailadres
Neem gerust contact met ons op. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 uur tot 17:30 uur.
Telefoonnummer
+31 (0)513 78 81 18
E-mailadres
Het zijn roerige en onzekere tijden en ondernemers staan voor een uitdaging. De klantvraag verschuift van offline naar online en minder klanten bezoeken de stenen winkels. Blijf ik mijn winkel openhouden, moet ik hem helemaal sluiten of alleen de werkplaats openhouden? Wat is de invloed op mijn personeel?
Wij begrijpen deze onzekerheid maar met onze services blijven we jullie ondersteunen. Onze levering is nog zoals je van ons gewend bent (voor 21:30 besteld, volgende dag geleverd) en onze binnendienst is bereikbaar via mail, chat en telefoon voor al je vragen. En sommige diensten van ons komen nu wel erg goed van pas: Wat dacht je bijvoorbeeld van dropshipment?
Dankzij dropshipment, oftewel thuislevering, is het mogelijk om in te spelen op mogelijk dalend bezoek in je winkel. Heeft de klant een keuze gemaakt (vanuit huis) dan kan jij dit voor hem bestellen. Wij zorgen ervoor dat dit de volgende dag bij hem thuis wordt bezorgd!
* Dropshipment is alleen mogelijk bij dealers met een Jaarafspraak bij Juncker Bike Parts.
Als de klant een keuze heeft gemaakt voor het product kun je dit als dealer bestellen voor je klant in Accentry. Klik in Accentry op ‘thuislevering’ (het icoontje met het huisje).
Bovenin Accentry zie je een overzicht van je producten voor thuislevering. Vul de adresgegevens van je klant in, dan zorgen wij dat het wordt thuisbezorgd. Zo helpen wij jou, en help jij je klant.
Voor Dropshipment worden normaal gesproken € 6,95 in rekening gebracht. Tijdelijk verlagen we de bezorgkosten naar € 2,95. Je kunt als ondernemer zelf kiezen of je dit doorrekent aan de klant of zelf de kosten voor rekening neemt. Deze tijdelijke verlaging is in ieder geval geldig tot 28 april 2020.
Betaling
Omdat je klant in dit geval niet bij jou in de winkel komt raden wij aan om de dropshipment betaling te laten verlopen via factuur of digitaal betaalverzoek. Mocht een andere betaaloptie je voorkeur hebben, is dit uiteraard ook mogelijk.
Heb je vragen over dropshipment? Bel dan onze binnendienst of neem contact op met je accountmanager.